چرا ما نياز داريم از لحاظ علم و دانش و كسب دستاورد هاي علمي لحظه اي درنگ نكنيم

۵ بازديد

چرا ما نياز داريم از لحاظ علم و دانش و كسب دستاورد هاي علمي لحظه اي درنگ نكنيم ، چرا ما نبايد در يادگيري علم و دانش لحظه اي درنگ كنيم

 چرا ما نياز داريم از لحاظ علم و دانش و كسب دستاورد هاي علمي لحظه اي درنگ نكنيم

 

مقدمه:

از جمله مؤلّفه هاي مهم در ارزيابي قدرت كشورها، علم و فنّاوري پيشرفته است.

عبور از مرزهاي دانش و دستيابي به پيشرفته‌ترين فناوري‌ها با هدف ايجاد تمدن نوين اسلامي، از آرمان‌هاي اصيل انقلاب اسلامي است.

اگر لحظه اي درنگ كنيم!!!!

در راه كسب و دانش و بخصوص علم نوين و فناوري هاي روز دنيا اگر لحظه اي درنگ كنيم، هميشه وابسته به كشورهاي پيشرفته خواهيم بود و توان رقابت با آنها را از دست مي دهيم، همين امر سبب مي شود تا ظالمانه ترين تحريم ها را بر عليه كشورهايي كه مطابق خواسته آنها عمل نمي كنند اعمال كنند، و زمينه استعمار اين كشورها توسط كشورهايي كه فناوري هاي پيشرفته دارند فراهم مي شود. 


چرا ما نبايد در يادگيري علم و دانش لحظه اي درنگ كنيم

در تعبير مولوي

اي برادر تو همه انديشه اي

مابقي جز استخوان و ريشه اي

دانشي داراي ارزش است كه انسان را به مقام خودش بازگرداند و از مقام هبوط، به عروج رساند و صعود دوباره اي را از خاك به عرش افلاك برين تا عرش سدره المنتهي آغاز كند.

بهترین فیلم های علمی تخیلی

1-لبه فردا (Edge of tomorrow) 2014

  • ژانر:  اکشن ، علمی تخیلی ، آمریکا
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9 ، امتیاز گوگل 86 و امتیاز Rotten Tomatoes 91
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه saturn
  • دانلود

سرگرد ویلیام کیج (تام کروز) که قبلا اصلا در میدان جنگ نبوده است، بالاخره توسط یک ژنرال بداخلاق (برندان گلیسون) به یک ماموریت دشوار فرستاده می شود و تلاش می کند تا با نیرو های مسلح علیه یک نژاد بیگانه متخاصم (موسوم به میمیک ها) مبارزه کند.

نتیجه مرگ کیج خواهد بود اما داستان به همین جا ختم نمی شود. او هر صبح جان می گیرد و به سرعت متوجه می ‌شود هر بار که می میرد ، روز قبل برایش تکرار می شود. تنها امید او برای فرار از این چرخه بی پایان، ابرسربازی به نام ریتا وراتاسکی ( امیلی بلانت ) است که دقیقا می داند کیج چه طور می تواند از این ویژگی جدیدش برای کمک به بشریت برای پیروزی در جنگ با فرازمینی ها استفاده کند. بهترین فیلم های علمی تخیلی

این فیلم بر اساس مانگای All You Need Is Kill اثر هیروشی ساکورازاکا ساخته شده است. وقتی کیج همان روز را بار ها و بار ها تجربه می‌ کند، یاد می‌ گیرد که چه طور به یک سرباز واقعی تبدیل شود، با ریتا تمرین می‌ کند، روش حمله بیگانگان را کشف می ‌کند و همیشه با صبر و حوصله نقشه ای کامل برای حمله می کشد. کیج مثل یک قهرمان بازی های ویدیویی که عمری بی نهایت دارند، این شانس را دارد که هر اشتباهی در مسیر می کند را اصلاح کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.